Groupon z agregatorem rabatów

Groupon rozszerza swoją działalność biznesową i wzbogaca serwis o zupełnie nową funkcjonalność. Zakładka „Kody rabatowe” agreguje ogólnodostępne kody zniżkowe do sklepów online, informacje o wyprzedażach, promocjach, gratisach i limitowanych czasowo ofertach specjalnych.

Jak wynika z badania „Monitor Promocji 2016”, na decyzje zakupowe Polaków w coraz większym stopniu wpływa obniżka ceny produktu lub usługi. 82% badanych stwierdziło, że do wzięcia udziału w promocji najbardziej zachęca ich właśnie rabat.[1] Nie dziwi więc, że kupony rabatowe w erze e-commerce cieszą się niebywałą popularnością. Internauci coraz częściej w poszukiwaniu zniżek odwiedzają strony internetowe poświęcone promocjom. Groupon, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, uruchomił nową sekcję pozwalającą użytkownikom być na bieżąco z aktualnie obowiązującymi rabatami. W zakładce „Kody rabatowe” znaleźć można ogólnodostępne kody zniżkowe do sklepów online, informacje o wyprzedażach, promocjach i ofertach specjalnych, a także gazetki reklamowe.

Obecnie na stronie udostępnionych jest ponad 500 kuponów do 400 sklepów online, takich jak Adidas, Auchan Direct, Pizza Portal, Smyk, Answear, Douglas, New Balance, Media Markt, Simple, Tchibo, Wólczanka, 4F, PLL LOT, Microsoft, Empik, Pizza Hut, Nike czy KFC Dostawa i wielu innych. W niedalekiej przyszłości sekcja oferować będzie specjalne rabaty dostępne wyłącznie dla użytkowników Groupona.

- Polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po kody rabatowe na zakupy w sieci. Chcemy kupować oszczędniej, szybciej, bardziej inteligentnie. Groupon śledzi rynkowe trendy i stara się być jak najbliżej potrzeb swoich klientów. Nowa funkcjonalność naszego serwisu jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie. Jesteśmy przekonani, że poszerzenie naszej działalności biznesowej o agregat kodów rabatowych przyniesie wymierne korzyści firmie, ale przed wszystkim konsumentom. Chcemy, żeby nowa funkcjonalność naszej platformy służyła pomocą przy inteligentnych i oszczędnych zakupach – powiedział Łukasz Ostrowski, CEO Groupon Polska.

Nowa zakładka ma przejrzysty układ i umożliwia szybką nawigację pomiędzy promocjami i sklepami. Wystarczy wybrać interesującą nas promocję, kliknąć przycisk „Skorzystaj”, a zostaniemy automatycznie przekierowani na stronę sklepu. W przypadku kodu zniżkowego, system skopiuje jego treść do schowka po wybraniu „Pobierz kod”, abyśmy mogli łatwo wkleić go przy finalizacji zamówienia. W nowej sekcji znaleźć można aktualizowane na bieżąco najbardziej atrakcyjnie zniżki (podzakładka „Polecane kody”), listę najpopularniejszych sklepów wraz z alfabetycznych spisem (podzakładka „Sklepy z kodami”) oraz intuicyjną wyszukiwarkę, podpowiadającą szukaną nazwę.

[1] Źródło: Monitor Promocji 2016, ARC Rynek i Opinia, październik 2016: http://www.arc.com.pl/promocje_cenowe_w_gore-40999610-pl.html


dostarczył infoWire.pl